BROWSER-UPDATE

Wij hebben vastgesteld dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is beveiligd tegen de nieuwste internetrisico's.

Close up shot of Discovery Sport.

DISCOVERY SPORT
PRIJZEN & SPECIFICATIES

VERSIE / KOETSWERKTYPE
MOTOR & TRANSMISSIE
UITRUSTINGSNIVEAU

KIES UW DISCOVERY SPORT

Ontdek de perfecte combinatie van prestaties, stijl en functionaliteit.

De hier vermelde waarden zijn NEDC-waarden voortkomend uit de officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang de gemonteerde opties, velgen en banden. NEDC-cijfers worden gecorreleerd vanuit WLTP-cijfers (nieuwe officiële testcyclus) om de overgang mogelijk te maken. Waarden worden ter informatie opgegeven t.b.v. de taxatie. Juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.

WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.


De verstrekte cijfers zijn voorlopige fabriekscijfers en zullen worden vervangen door de officiële EU-meetwaarden zodra deze beschikbaar zijn. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, belading van het voertuig, aanwezige opties en accessoires, alsook het type velgen en banden.


Als de auto is uitgerust met 18" velgen, bedraagt de topsnelheid 221 km/u.


Als de auto is uitgerust met 18" velgen, bedraagt de topsnelheid 221 km/u. Als de auto is uitgerust met 18" velgen, bedraagt de topsnelheid 231 km/u.


‡‡In combinatie met elektromotor


△Inclusief een bestuurder van 75 kg, alle vloeistoffen en 90% brandstof.


▲Inclusief alle vloeistoffen en 90% brandstof.


⬧I.c.m. zomerbanden is de maximale daklast gereduceerd tot 60 kg (inclusief dakrails en dwarsdragers).


✧Vast: bruikbaar koffervolume, gemeten conform de VDA-norm met massieve blokken (200 mm x 50 mm x 100 mm).


✦Vloeibaar: theoretisch of bruto koffervolume, gemeten door de laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.


±Waarden zijn gemeten met zitplaatsen in voorste positie en rugleuning in meest verticale stand.


Vermelde gewichten gelden voor auto's in standaarduitvoering. Gemonteerde opties kunnen dit gewicht verhogen.