INCONTROL CONNECT FAQS
INCONTROL APPS FAQs -
-
Wat zijn InControl Apps?
Land Rover InControl Apps zijn een aantal bekende apps die zijn geoptimaliseerd voor voertuigen en die via een speciale USB-poort op het scherm van het infotainmentsysteem in uw voertuig worden weergegeven. Eenmaal verbonden maakt een complete selectie apps media streaming, cloud based services, location based services en nog veel meer mogelijk via het in het dashboard aangebrachte touchscreen.
-
Hoe schaf ik InControl Apps aan?
InControl-producten moeten worden gekozen op het moment dat u uw voertuig bestelt, aangezien de benodigde hardware alleen in de fabriek kan worden ingebouwd.
-
Kan ik InControl Apps voor mijn huidige voertuig aanschaffen?
Momenteel is het alleen mogelijk om InControl Apps te kopen in een nieuw voertuig. InControl Apps wordt gekozen wanneer het voertuig wordt besteld, omdat de benodigde hardware in de fabriek wordt ingebouwd. Andere mogelijkheden worden bekeken.
-
Wat gebeurt er wanneer ik een tweedehandswagen met InControl Apps koop?
Controleer de compatibiliteit van uw telefoon via het gedeelte voor de eigenaar op Land Rover.be. Indien uw telefoon compatibel is, kunt u InControl Apps op uw smartphone installeren en is de InControl Apps-functie onbeperkt bruikbaar.
-
Kan ik voor andere regio's bedoelde apps downloaden?
Door veranderen van uw regio via het tabblad Opties van de Smartphone App kunt u zien welke apps beschikbaar zijn voor gebruikers in andere regio's. U kunt deze apps alleen downloaden indien deze ook beschikbaar zijn voor uw eigen regio. Opmerking: beschikbaarheid van een app betekent niet automatisch dat deze ook in uw voorkeurstaal beschikbaar is.
-
Wat kost InControl Apps?
Het InControl Apps-systeem heeft een bepaalde prijs, omdat in de fabriek de nodige hardware moet worden ingebouwd. Vraag uw lokale concessiehouder naar de kosten. De InControl App is gratis verkrijgbaar in zowel de Google Play Store als de Apple App Store. Voor sommige apps van derden moet een aankoopprijs worden betaald, of worden abonnementskosten in rekening gebracht.
-
Kan ik InControl Apps in elke Land Rover gebruiken?
InControl Apps moet worden gekozen wanneer uw voertuig wordt besteld, omdat de benodigde hardware alleen in de fabriek kan worden ingebouwd. Vraag uw lokale concessiehouder naar de beschikbaarheid.
-
Wat heb ik nodig om InControl Apps te kunnen gebruiken?
U hebt een auto nodig die is uitgerust met InControl Apps, een ondersteunde smartphone en de bij uw telefoon geleverde USB-kabel. Wij adviseren met klem om reservekabels te kopen van de fabrikant van uw mobiele telefoon, zoals iPhone Lightning-kabels van Apple inc.
-
Worden ook tablets ondersteund?
Momenteel niet.
-
Is mijn telefoon compatibel met InControl Apps?
Ga naar het gedeelte voor eigenaars op www.LandRover.be/nl/incontrol/incontrol-apps.html en voer de stappen uit om te zien of uw telefoon compatibel is
-
Moet ik mijn iPhone-software bijwerken?
InControl Apps werkt het best met de nieuwste besturingssoftware (iOS 8+)
-
Hoe installeer ik Land Rover InControl Apps op mijn smartphone?
Afhankelijk van uw apparaat gaat u naar de Apple App Store of naar Google Play op uw smartphone. Zoek naar 'InControl Apps' en selecteer Land Rover InControl Apps uit de weergegeven lijst. Bij twijfel kunnen InControl-apps worden geïdentificeerd aan de vermelding van Land Rover als fabrikant en de weergave van het Land Rover-logo. Selecteer Installeren en accepteer de toestemmingen om de installatie te starten. Na de installatie kunt u de app openen en een korte uitleg bekijken.
-
Moet ik de InControl-apps en eventuele updates via WiFi downloaden?
InControl-apps en eventuele updates kunnen via een 3G-verbinding worden gedownload. Downloaden via WiFi wordt aanbevolen omdat hierdoor de kosten van gegevensoverdracht verminderen en een goede verbinding gewaarborgd is.
-
Hoe weet ik of er nieuwe apps beschikbaar zijn?
Een lijst van huidige compatibele apps wordt regelmatig bijgewerkt en automatisch in de Smartphone App weergegeven.
-
Hoe installeer ik een compatibele app?
Open Land Rover InControl Apps op uw smartphone blader door de lijst 'Niet geïnstalleerde apps' tot u de door u gewenste app vindt. Selecteer deze app. Afhankelijk van uw apparaat gaat u nu automatisch naar de Apple App Store of de Google Play Store. Download en installeer de app zoals normaal. Het pictogram van de nieuwe app verschijnt in het deel "Geïnstalleerd" wanneer u de eerstvolgende keer via uw smartphone een verbinding met de auto tot stand brengt.
-
Waarom zijn in InControl Apps niet al mijn apps beschikbaar?
Alleen apps die door Land Rover zijn goedgekeurd, zijn beschikbaar om in InControl Apps te worden gebruikt.
-
Ik heb mijn telefoon bijgewerkt en nu werkt InControl Apps niet meer.
Wij doen er alles aan om te waarborgen dat InControl Apps compatibel is met de nieuwste bedieningssystemen. Probeer de Smartphone App opnieuw op uw apparaat te installeren.
-
Werkt InControl Apps ook wanneer de auto in beweging is?
Om veiligheidsredenen zijn sommige aspecten van InControl Apps beperkt of uitgeschakeld wanneer de auto in beweging is.
-
Moet ik een account maken om sommige apps te kunnen gebruiken?
Wij adviseren met klem om na het downloaden van toepassingen van derden uit de Apple App Store/Google Play Store deze app eerst op de telefoon te openen en daarna pas verbinding met het voertuig te maken. De app kan toestemmingen hebben die moeten worden goedgekeurd voordat de app in de auto kan worden gebruikt. Ook moet soms een account worden gemaakt.
-
Ik heb een telefoongesprek gevoerd en moest mijn iPhone ontgrendelen voordat ik InControl Apps weer kon gebruiken. Waarom?
Dit is een beveiligingsfunctie van Apple. Indien uw telefoongesprek voert dat langer duurt dan de Auto-Lock-instelling, wordt de telefoon vergrendeld, ook indien deze met InControl Apps is verbonden. U kunt uw iPhone instellen op 'Auto-Lock nooit' via: Instellingen>Algemeen>Auto-Lock en selecteer "Nooit". N.B. De Auto-Lock-instelling "Nooit" is in sommige situaties misschien niet beschikbaar, bijvoorbeeld wanneer uw iPhone door een business beheerder ingestelde instellingen heeft die alleen met een pincode kunnen worden vrijgegeven.
-
Wanneer ik mijn telefoon op de auto aansluit, krijg ik altijd een pop-up op het apparaat, waarmee ik toestemming moet geven voor de verbinding. Hoe kan ik dit opheffen?
Bij de iPhone wordt dit voorkomen door op de knop Home te drukken alvorens de verbinding met InControl Apps tot stand te brengen. Bij Android-apparaten wordt in de prompt een selectievakje weergegeven. Zet hierin een vinkje om pop-ups bij verbinding met de auto uit te schakelen.
-
Maakt InControl Apps gebruik van Mobile Data?
Ja. Het verdient aanbeveling om voor het gebruik van InControl Apps alleen een smartphone met een passend data-abonnement te gebruiken.
-
Waarom toont mijn cluster een actief telefoongesprek wanneer ik spraaksturing gebruik?
Wanneer u een spraaksessie start, activeert uw telefoon een virtuele telefoonoproep (zonder kosten) om toegang tot de microfoons van de auto te krijgen.
-
Welke verbindingskabel heb ik nodig?
U kunt de bij uw telefoon geleverde USB-kabel gebruiken. Als u deze kabel niet hebt, is een USB naar Lightning (voor iPhone) of USB naar micro-USB (voor de meeste Android-telefoons) nodig. Het verdient aanbeveling om een reservekabel van uw telefoonfabrikant te kopen.
-
Welke USB-poort moet ik gebruiken?
InControl Apps gebruikt een speciale USB-poort, die wordt aangeduid met het InControl Apps-pictogram.
-
Waar moet ik mijn apparaat opbergen wanneer het in verbinding is met InControl Apps?
Berg uw apparaat op in de buurt van de speciale InControl Apps USB-poort.
-
Moet ik de app starten voordat ik verbinding met de auto maak?
Nee, bij iPhone krijgt u als de app niet geopend is een verzoek om deze te openen. Als u een Android-telefoon gebruikt, kunt u 'Altijd toestaan' gebruiken om toekomstige veroeken te voorkomen. Denk er echter wel aan dat u telefoon moet worden ontgrendeld alvorens verbinding kan worden gemaakt. Wanneer uw apparaat eenmaal is verbonden, zijn er geen handelingen via de telefoon meer nodig.
-
Mijn telefoon is verbonden en ik kan de apps zien, maar er komt geen geluid uit de luidsprekers in het interieur. Hoe maak ik verbinding met Bluetooth?
Bij het verbinden van een telefoon wordt op het touchscreen een veroek weergegeven voor "Bekijken" en "Bluetooth-instellingen". Om via InControl toegang tot audio te kunnen krijgen, moet uw apparaat via Bluetooth met de auto verbonden zijn. Selecteer "Bluetooth-instellingen" en volg de aanwijzingen voor het koppelen van uw telefoon. Wanneer de verbinding tot stand is gebracht, wordt het verzoek voor "Bluetooth-instellingen" vervangen door "Bekijken en luisteren" wanneer uw telefoon via Bluetooth is gekoppeld maar niet de actieve geluidsbron is. Als u nog steeds geen geluid hoort, controleert u of uw smartphone met de auto is gekoppeld door de stappen te volgen die in het gedeelte voor de eigenaar op Land Rover.be worden weergegeven. Controleer ook of het audiovolume van de telefoon en de auto hard staat.
-
InControl Apps is op mijn apparaat geïnstalleerd, maar het maakt geen verbinding met de auto
Controleer bij het verbinden van uw telefoon met de auto of uw apparaat is ontgrendeld, of hoezen of schermafdekkingen open zijn (sommige hoezen vergrendelen de telefoon wanneer ze worden gesloten), of alle open apps zijn afgesloten en de telefoon op de speciale InControl Apps USB-poort (aanduiding) is aangesloten. Als dit het probleem niet oplost, controleert u of uw apparaat compatibel is. Ga hiervoor naar de pagina voor compatibiliteit op www.LandRover.be
-
Kan ik InControl Apps op meer dan een smartphone gebruiken?
Ja. Elke compatibele smartphone waarop InControl Apps is geïnstalleerd kan verbinding met het touchscreen tot stand brengen. Er kan echter slechts één apparaat tegelijkertijd verbonden zijn.
-
Wat gebeurt er als er geen dataverbinding is?
Bij het gebruik van InControl-services in gebieden met een slechte netwerkdekking (bijvoorbeeld afgelegen gebieden op het platteland) wordt een pop-up weergegeven wanneer er geen dataverbinding voor een gewenste functie beschikbaar is.
-
Welke ondersteuning is er voor vragen over InControl Apps?
U kunt contact opnemen met uw plaatselijke concessiehouder.
INCONTROL WI-FI FAQs -
-
Wat is Wi-Fi Hotspot?
Wi-Fi Hotspot zorgt voor een 3G Wi-Fi-toegangspunt in uw auto. Met Wi-Fi Hotspot kunnen passagiers via de 3G-verbinding in het voertuig via 8 apparaten verbinding maken met internet. Daarbij wordt een dakantenne gebruikt die voor een meer betrouwbare verbinding onderweg zorgt. Het signaal van de gegevensverbinding via de dakantenne is sterker dan met een smartphone in het voertuig, aangezien de carrosserie van het voertuig een goede ontvangst van gegevens kan belemmeren. Behalve de hardware in het voertuig hebt u een mobiele SIM-kaart nodig, die in de SIM-kaartlezer in het voertuig moet worden geplaatst.
-
Zorgt Wi-Fi Hotspot onderweg voor een continue Wi-Fi-verbinding?
Wi-Fi Hotspot werkt via een netwerk voor mobiele telefonie. Het biedt in de auto een betere dataverbinding dan een smartphone, maar werkt niet in gebieden waar geen netwerkdekking voor mobiele telefonie beschikbaar is.
-
Heb ik een SIM-kaart nodig voor mijn Wi-Fi Hotspot?
Ja. Het systeem werkt alleen met een 3G SIM-kaart en een gegevensabonnement/-vergoeding. Het systeem zorgt in de auto voor een mobiele internetverbinding voor apparaten met Wi-Fi, zoals mobiele telefoons, tablets, enzovoort. Het werkt in feite als een "3G-dongle".
-
Welk type SIM-kaart heb ik nodig?
U hebt een 3G "SIM Only-kaart voor data" nodig. Soms worden deze kaarten "SIM Only-kaart voor internet" of "SIM Only-kaart voor breedband" genoemd. Dit is een andere kaart dan de SIM-kaart in uw mobiele telefoon.
-
Moet ik voor mijn SIM-kaart een internetbundel aanschaffen?
Ja. Wi-Fi Hotspot werkt alleen als er voor uw SIM-kaart een gegevensabonnement is afgesloten. Met een SIM Only-kaart voor telefonie (zoals in sommige mobiele telefoons) kunnen geen gegevens worden verzonden en opgehaald.
-
Beveelt Jaguar Land Rover een bepaalde SIM-provider aan?
Jaguar Land Rover beveelt momenteel geen provider voor gegevensabonnementen aan. U kunt op veel plaatsen een SIM Only-kaart voor data kopen. SIM Only-kaarten voor data en internetbundels zijn verkrijgbaar van alle grote serviceproviders voor mobiele telefonie.
-
Kan ik de gegevens van mijn mobiele-telefoonabonnement gebruiken?
Dat hangt af van de serviceprovider en het soort abonnement dat u hebt. Sommige providers bieden "gedeelde abonnementen" waarmee een extra SIM voor uw Wi-Fi Hotspot kan worden geleverd, die aan het gedeelde abonnement kan worden gekoppeld. Dit betekent dat uw Wi-Fi Hotspot en uw mobiele telefoon gegevens verbruiken van uw gedeelde abonnement en dat u daarvoor één rekening krijgt.
-
Kan ik Wi-Fi Hotspot afzonderlijk bestellen, of is dit gekoppeld aan andere opties?
Wi-Fi Hotspot is momenteel een functie die aan InControl Remote is gekoppeld. Wi-Fi Hotspot kan alleen worden besteld voor voertuigen met InControl Connect.
-
Met welke soorten netwerken werkt Wi-Fi Hotspot?
Wi-Fi Hotspot werkt met 3G-netwerken. De meeste netwerken ondersteunen 3G. Wi-Fi Hotspot is niet compatibel met 4G.
INCONTROL REMOTE PREMIUM FAQs
INCONTROL PROTECT -
-
Wat is InControl Protect?
InControl Protect bestaat uit de volgende verbonden elementen:
SOS-noodoproep: wanneer de airbags worden geactiveerd, of wanneer wordt gedetecteerd dat het voertuig overkop gegaan is, wordt automatisch een noodoproep verzonden. In deze gevallen wordt vanuit het voertuig automatisch een oproep naar de alarmcentrale verzonden, die de relevante hulpdiensten op weg sturen. Een handmatige SOS-noodoproep wordt gestart wanneer een passagier op de SOS-noodoproepknop aan de rechterzijde van de dakconsole drukt.
Indien uw voertuig onverhoopt in panne valt, drukt u op de Optimised Land Rover Assistance-knop in de auto. De positie van uw voertuig wordt met behulp van satellieten nauwkeurig bepaald en samen met de voertuiggegevens verstuurd om zo weinig mogelijk tijd te verliezen. Een Optimised Land Rover Assistance-oproep kan ook gebeuren via de Remote Smartphone-app of bellen met Land Rover Assistance via een vaste telefoon. (Alleen bij oproepen via de Optimised Land Rover Assistance-knop wordt de GPS-locatie van het voertuig doorgegeven).
Smartphone-app: met de InControl Remote Smartphone-app kunt u vóór vertrek uw brandstofpeil en actieradius op afstand controleren. U kunt uw auto op een volle parkeerplaats terugvinden en controleren of u alle portieren en ruiten hebt gesloten. U kunt ook uw ritten downloaden voor het indienen van de aangifte van uw bedrijfskilometers.
-
Hoe plaats ik een SOS-noodoproep?
Als u in een noodsituatie terechtkomt en hulpdiensten nodig hebt, opent u de klep rechts op de dakconsole door op die klep te drukken. Vervolgens houdt u de knop twee seconden ingedrukt om een noodoproep te plaatsen (de knop knippert dan oranje). De oproep is tot stand gebracht als een medewerker van het hulpteam antwoordt. De locatie van uw voertuig wordt automatisch naar het hulpteam verzonden die vervolgens de juiste hulpdienst naar u toestuurt. Na afloop van de oproep wordt de knop weer rood. De klep moet na de oproep worden gesloten. LET OP: bij een botsing of als de airbags van het voertuig zijn geactiveerd, wordt er automatisch een SOS-noodoproep geplaatst.
-
Wat is het verschil tussen een handmatige en een automatische SOS-noodoproep?
Er wordt automatisch een SOS-noodoproep geplaatst als de airbags zijn geactiveerd of bij een botsing. In deze gevallen wordt er automatisch een oproep vanuit het voertuig verzonden en wordt de GPS-locatie van uw voertuig naar de hulpdiensten verzonden.
Een handmatige SOS-noodoproep wordt gestart wanneer een passagier op de SOS-noodoproepknop in de dakconsole drukt
-
Maakt de SOS-noodoproep verbinding via de telefoon van de bestuurder?
Nee. Bij de SOS-noodoproep wordt een afzonderlijk systeem met een speciale SIM-kaart in het voertuig gebruikt.
-
Waar kan ik de SOS-noodoproep gebruiken?
De SOS-noodoproepservice is beschikbaar in het land waar u een abonnement hebt op de InControl-services en in landen waar het noodtelefoonnummer 112 wordt ondersteund. In de landen waar 112 wordt ondersteund, wordt er telefonisch contact gemaakt met de hulpdiensten, maar worden er geen locatiegegevens naar de hulpdiensten verstuurd.
-
Wat gebeurt er als het voertuig betrokken raakt bij een ongeval en er is geen telefoonsignaal?
Het voertuig probeert meerdere malen een oproep te plaatsen. Als er echter geen mobiel signaal wordt gevonden, kan die oproep niet tot stand worden gebracht, stopt de knop oranje te knipperen en wordt die knop weer rood.
-
Wat gebeurt er als ik per ongeluk op de SOS-noodoproepknop druk?
Als u per ongeluk op de SOS-noodoproepknop drukt, wordt er een oproep geplaatst. Zodra de medewerker van de SOS-dienst uw oproep beantwoordt, vertelt u die medewerker dat u per ongeluk op de noodoproepknop hebt gedrukt om onnodige financiële kosten te voorkomen.
-
Hoe plaats ik een Optimised Land Rover Assistance-oproep?
Bij pech onderweg moet de klep links op de dakconsole worden geopend. Houd vervolgens twee seconden de knop ingedrukt om een gratis noodoproep naar Land Rover Assistance te plaatsen (de knop knippert dan oranje). De oproep is tot stand gebracht als een medewerker van het Land Rover Assistance-team antwoordt. De locatie van het voertuig wordt automatisch naar het Land Rover Assistance-team verzonden dat eerst zal proberen het probleem telefonisch op te lossen en daarna indien nodig een hulpdienst naar de locatie van het voertuig stuurt. De klep moet na de oproep worden gesloten.
-
Wordt bij de Optimised Land Rover Assistance-oproep de telefoon van de bestuurder gebruikt voor het maken van verbinding?
Nee. Bij de Optimised Land Rover Assistance-oproep wordt een afzonderlijk systeem met een speciale SIM-kaart in het voertuig gebruikt.
-
Waar kan de Optimised Land Rover Assistance-oproep worden gebruikt?
U kunt de Optimised Land Rover Assistance-service gebruiken in elk land dat onder het beleid van Land Rover Assistance valt. Als u Land Rover Assistance gebruikt in een ander land dat onder het beleid valt, wordt u doorverbonden met de hulpdiensten in uw eigen land die zullen zorgen voor hulp op de locatie waar u bent gestrand.
-
Wat gebeurt er als ik per ongeluk op de Optimised Land Rover Assistance-knop druk?
Als u per ongeluk op de Optimised Land Rover Assistance-knop drukt, wordt er een oproep geplaatst. Zodra de medewerker van de SOS-dienst uw oproep beantwoordt, vertelt u die medewerker dat u per ongeluk op de Optimised Land Rover Assistance-knop hebt gedrukt om onnodige financiële kosten te voorkomen.
-
Kan ik, als mijn Land Rover Assistance-abonnement eerder verloopt dan mijn abonnement op de InControl Protect-services, nog steeds een Optimised Land Rover Assistance-oproep sturen?
De Optimised Land Rover Assistance-functie in uw InControl Protect-services biedt op zich geen hulp bij pech onderweg, maar is een uitbreiding op de diensten die onder uw Land Rover Assistance-abonnement worden verleend. Wanneer uw Land Rover Assistance-abonnement is verlopen, kan er vanuit het voertuig met de knop voor de Optimised Land Rover Assistance-oproep nog steeds verbinding worden gemaakt met het Land Rover Assistance-callcenter, maar moet u voor elke geleverde dienst betalen.
-
Wat is Ritten?
Met Ritten kunt u de gegevens van uw ritten vastleggen, opslaan en exporteren. Een rit wordt in het logboek opgeslagen als er meer dan 1 km is afgelegd en de motor wordt uitgeschakeld. De route kan worden bekeken op een kaart en afstand, brandstofverbruik, duur van de rit en gemiddelde snelheid kunnen worden opgehaald. Ritgegevens kunnen worden weergegeven, verwijderd en bijvoorbeeld voor het indienen van aangiften naar Excel worden geëxporteerd. De rittenfunctionaliteit is beschikbaar in de InControl Remote Smartphone App en op de My Land Rover InControl Website. Bij het maken van uw account wordt u gevraagd uw ritvoorkeuren op te geven. U kunt Ritten helemaal uitschakelen. Let op, als u Ritten inschakelt, kunt u een, meerdere of alle ritten verwijderen via de InControl Remote Smartphone App of de My Land Rover InControl Website.
-
Hoe kunt u Ritten in- en uitschakelen?
De rittenfunctionaliteit kan worden in- en uitgeschakeld in de InControl Remote Smartphone App en op de My Land Rover InControl Website.
De status van deze functionaliteit kan worden bekeken en gewijzigd in "Voertuiginstellingen" in de InControl Remote Smartphone App en op de My Land Rover InControl Website. Om Ritten in te schakelen, schakelt u de rittenoptie in. Voor uitschakelen van Ritten schakelt u de rittenoptie uit. U moet daarvoor uw PIN invoeren en de wijziging opslaan.
-
Kan mijn locatie in realtime worden gevolgd?
Voertuigen kunnen alleen actief worden gevolgd wanneer er een SOS-noodoproep of een Optimised Land Rover Assistance-oproep wordt geplaatst of geactiveerd. In dat geval wordt de locatie van het voertuig automatisch naar de hulpdienst of de pechhulp verzonden. Als u bovendien InControl Secure hebt en hebt bevestigd dat uw voertuig is gestolen, wordt de locatie van uw voertuig actief gevolgd.
-
Waar kan ik de InControl Remote Smartphone App downloaden?
U kunt de InControl Remote Smartphone App downloaden door te zoeken naar Land Rover InControl Remote op Google Play of in de Apple App store. Er is ook een demomodus beschikbaar, waarmee u de belangrijkste functies van de app kunt bekijken zonder dat u daarvoor een echt voertuig nodig hebt.
-
Welke mobiele apparaten ondersteunen de InControl Remote Smartphone App?
De InControl Remote Smartphone App werkt met Android-apparaten met Android v4.1 en hoger (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S4 en HTC ONE M8) en Apple-apparaten met iOS-versie 6.0 en hoger (iPhone 4S en hoger).
-
Worden er extra kosten in rekening gebracht voor het gebruik van de InControl-services?
Als u een abonnement hebt, worden er alleen kosten in rekening gebracht voor het gebruik van data en het telefoneren vanuit de InControl Remote Smartphone App, in overeenstemming met het contract voor uw mobiele telefoon.
-
Kan ik één account hebben en de InControl Remote Smartphone App naar twee smartphones downloaden?
Ja. U kan de app naar meerdere smartphones downloaden. De gebruikersnaam en het wachtwoord voor de InControl Remote-account zijn op beide apparaten gelijk.
-
Welke functies van de InControl Remote Smartphone App zijn het belangrijkst?
Met de InControl Remote Smartphone App kunt u belangrijke informatie over het voertuig bekijken, zoals het brandstofpeil en bepaalde waarschuwingen die op het dashboard worden weergegeven, zoals bandenspanning en het peil van alle vloeistoffen. Bij een abonnement op Remote Premium kunt u ook op afstand met uw auto communiceren.