BROWSER-UPDATE

Wij hebben vastgesteld dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is beveiligd tegen de nieuwste internetrisico's.

Land Rover Comparison Tool

VERGELIJK ONZE MODELLEN

VOEG MAXIMAAL DRIE MODELLEN TOE OM TE VERGELIJKEN

KIES UW AUTO

KIES UW UITVOERING

KIES UW UITVOERING

KIES UW AANDRIJFLIJN

PRIJZEN EN SPECIFICATIES

SELECTEER MAXIMAAL DRIE AUTO'S OM TE VERGELIJKEN

De hier vermelde waarden zijn NEDC-waarden voortkomend uit de officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang de gemonteerde opties, velgen en banden. NEDC-cijfers worden gecorreleerd vanuit WLTP-cijfers (nieuwe officiële testcyclus) om de overgang mogelijk te maken. Waarden worden ter informatie opgegeven t.b.v. de taxatie. Juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.

WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2uitstoot en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.


*Vast: bruikbaar koffervolume, gemeten conform de VDA-norm met massieve blokken (200 mm x 50 mm x 100 mm).

**Vloeibaar: theoretisch of bruto koffervolume, gemeten door de laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.


RANGE ROVER EVOQUE:


De hiernavermelde gegevens zijn louter informatief en zijn in géén geval een contractuele offerte van Land Rover Belux of van de Land Rover concessiehouders om een voertuig tegen deze prijs te verkopen of te financieren. Om misverstanden te voorkomen, raden wij u dus steeds aan de specificaties en prijzen van de auto vóór de bestelling bij uw Land Rover concessiehouder te controleren. Voorts stelt Land Rover alles in het werk om zijn producten voortdurend te verbeteren. We behouden ons derhalve het recht voor te allen tijde wijzigingen aan te brengen in de specificaties, kleuren en prijzen van de modellen en artikelen die in deze configurator worden beschreven en afgebeeld.


De configurator is niet beschikbaar voor Limited Editions en houdt geen rekening met eventuele commerciële acties.


De getoonde accessoiresprijzen kunnen afwijken van de werkelijke accessoiresprijzen. Aan de hier getoonde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend. Uw concessiehouder geeft u graag meer informatie.


DISCOVERY:


Bij auto's uitgerust met Aero-velgen en banden met lage rolweerstand is het trekgewicht 2.500 kg

De breedte van de bagageruimte is 1.273 bij auto's met 4-Zone climate control.


DISCOVERY SPORT:


***Vast: bruikbaar koffervolume, gemeten conform de VDA-norm met massieve blokken (200 mm x 50 mm x 100 mm).

**Vloeibaar: theoretisch of bruto koffervolume, gemeten door de laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof. **Vloeibaar: theoretisch of bruto koffervolume, gemeten door de laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.

*De topsnelheid bedraagt 221 km/h indien de auto is uitgerust met 18" velgen.

I.c.m. zomerbanden is de maximale daklast gereduceerd tot 60 kg (inclusief roof rails en dwarsdragers).

Waarden zijn gemeten met zitplaatsen in voorste positie en rugleuning in meest verticale stand.


Vermelde gewichten gelden voor auto's in standaarduitvoering. Gemonteerde opties kunnen dit gewicht verhogen.


DEFENDER:


De hier vermelde waarden zijn NEDC-waarden voortkomend uit de officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang de gemonteerde opties, velgen en banden. NEDC-cijfers worden gecorreleerd vanuit WLTP-cijfers (nieuwe officiële testcyclus) om de overgang mogelijk te maken. Waarden worden ter informatie opgegeven t.b.v. de taxatie. Juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.​

WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.


De topsnelheid bedraagt 208 km/h indien de auto is uitgerust met 22" velgen.

Inclusief een bestuurder van 75 kg, alle vloeistoffen en 90% brandstof.

‡‡Inclusief alle vloeistoffen en 90% brandstof.

De dynamische daklast staat een gewicht van 118 kg/168 kg (90/110) toe indien uitgerust met offroadbanden en een Expedition-imperiaal. De statische daklast staat een gewicht van 300 kg toe.

Vast of bruikbaar koffervolume: inhoud gemeten met massieve blokken conform VDA-norm (200 mm x 50 mm x 100 mm). Vloeibaar of theoretisch koffervolume: bruto inhoud gemeten door laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.

**Wanneer afdekking sleepoog verwijderd is.


Vermelde gewichten gelden voor auto's in standaarduitvoering. Gemonteerde opties kunnen dit gewicht verhogen.​


Opties en de beschikbaarheid hiervan kunnen verschillen per uitvoering (model en aandrijflijn), of kunnen alleen i.c.m. andere opties worden geselecteerd. Raadpleeg een dealer voor meer informatie of configureer uw auto online.​