EIGENAAR
  • Wat is mijn VIN?

    Uw VIN is uw voertuigidentificatienummer en is uniek voor uw wagen. U vindt uw VIN op het plaatje linksonder achter de voorruit. Raadpleeg de iGuide-app voor meer informatie. U kunt de app hier openen.

  • Hoe kan ik een nieuwe sleutel aanvragen?

    Om veiligheidsredenen raden wij u aan contact op te nemen met uw retailer bij belangrijke vragen. U vindt uw dichtstbijzijnde retailer hier

  • Waar kan ik een Certificaat van Conformiteit (COC) aanvragen?

    Certificaten van Conformiteit kunnen alleen worden verstrekt voor wagens die binnen de EU zijn aangeschaft. Houd er rekening mee dat hiervoor mogelijk kosten in rekening worden gebracht en dat deze per land kunnen verschillen. Neem voor meer informatie contact op met onze organisatie in uw land. Land Rover verstrekt geen Certificaten van Conformiteit voor landen die buiten de EU vallen.

  • Waar kan ik achterhalen wat de specificaties zijn van mijn Land Rover?

    U vindt de autospecificatie op de Informatiepagina voor eigenaren. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor toegang tot specifieke informatie.

  • Hoe kan ik mijn navigatiesysteem bijwerken?

    Ga voor navigatie-updates naar uw retailer. Zoek deze hier of ga naar de website van uw land.

  • Welke banden zijn beschikbaar voor mijn Land Rover?

    Ons goedgekeurde assortiment banden omvat winterbanden, all-season-banden en offroad-banden (alleen beschikbaar voor Defender). U vindt ze hier.

  • Ik heb een klassieke wagen en wil graag meer informatie. Met wie kan ik contact opnemen?

    Stuur een e-mail naar ons Classic-team via: sales@classic-jaguarlandrover.com. Zij helpen u graag. U kunt ook naar onze Classics-website gaan.

  • Wat valt er onder de garantie?

    Ga voor alle garantie-informatie, inclusief eventuele verlenging van uw garantie, naar onze garantiepagina.

  • Hoe vaak heeft mijn Land Rover onderhoud nodig?

    Uw wagen geeft intelligent aan wanneer onderhoud nodig is, op basis van factoren zoals rijstijl en afgelegde afstand. Over het algemeen is dit na 24 maanden of circa 21.000 km, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.* Uw wagen en de InControl-app waarschuwen u wanneer het tijd is om een onderhoudsbeurt te boeken.

  • Waar kan ik een retailer vinden?

    Gebruik onze retailer-locator om uw dichtstbijzijnde retailer te vinden. Als u geen retailer kunt vinden, Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

VERKOOP
  • Hoe importeer ik een Land Rover?

    Vanwege verschillende specificaties, onderhouds- en garantievereisten kunnen wij de persoonlijke import van wagens niet direct ondersteunen, meer informatie over deze procedure verstrekken of een Certificaat van Conformiteit verstrekken, omdat de wagen volgens het betreffende leveringsland moet worden getest/geïnspecteerd.

     

    Wij wijzen u erop dat Land Rover wagens produceert en aflevert aan landen, waarbij erop wordt gelet dat de specificatie van de wagen voldoet aan de plaatselijke wetgeving en ook geschikt is voor de omgeving waarin de wagen zal worden gebruikt. Dit wordt ondersteund door het netwerk van officiële importeurs, retailers en erkende reparateurs van Land Rover die zijn getraind om optimale verkoop- en aftersales-ondersteuning te bieden.

    Daarom raden wij u voorafgaand aan het importeren van een wagen aan om contact op te nemen met een retailer en de Dienst Inschrijvingen Voertuigen (DIV).

  • Ik wil een Land Rover kopen of er meer over weten. Wie kan ik contacteren?

    Voor alle vragen over de aanschaf van een Land Rover of voor informatie over wat is inbegrepen bij de aankoop, neemt u contact op met uw verkopende retailer.

  • Ik wil graag meer informatie over gepantserde wagens, SVO en TDMS Land Rovers, met wie neem ik contact op?

    Als u vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar svo@landrover.com of armoured@jaguarlandrover.com. Meer informatie over SVO vindt u hier op deze pagina of neem voor TDMS-wagens contact met ons op.

ALGEMEEN
  • Ik wil contact opnemen met de klantenservice van Land Rover. Aan wie kan ik mijn vraag stellen?

    Stuur eventuele vragen over klantenservice naar ons team. Een vertegenwoordiger van Land Rover neemt dan contact met u op. U vindt ons Hier.

  • Ik wil graag voor Land Rover werken. Hoe kan ik solliciteren?

    Ga naar onze vacaturesite of neem contact met ons op via e-mail: INTLOPPS@jaguarlandrover.com.

  • Ik wil graag een rondleiding door de fabriek, waar kan ik meer informatie krijgen?

    Meer informatie over al onze fabrieksrondleidingen vindt u hier.

  • Waar kan ik een prijslijst downloaden?

    U kunt hier een een prijslijst downloaden.. U kunt ook een bezoek brengen aan een retailer. Houd er rekening mee dat Land Rover geen centrale voorraad aanhoudt.

     

  • Ik ben geïnteresseerd in een rijbeleving, waar kan ik meer informatie krijgen?

    Meer informatie over Experience vindt u hier.

*Marktafhankelijk.