DE ZIJDEROUTE

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

In de slopende omstandigheden wierpen drie prototypes van de Range Rover dieselhybride zich op als 's werelds meest capabele hybrides door de legendarische zijderoute af te rijden.

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

In een extreme test van zijn technologieën vertrokken ze in de Britse thuisbasis van Land Rover in Solihull voor een tocht over de 16.800 kilometer lange zijderoute, om 53 dagen later in het Indische Bombay aan te komen. De missie bracht de wagens door Europa naar Centraal-Azië langs mythische Zijderoutesteden zoals Bukhara en Samarkand op hun weg naar de grootste uitdaging: de Himalaya.

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

Op de uitzonderlijke hoogtes van het Tibetaanse plateau traden de Range Rover Hybrids het technische onbekende binnen. Naarmate ze op 5.000 meter hoogte in alsmaar ijlere lucht werden gestuwd, dreef de lagere atmosferische druk niet alleen de motoren en koelsystemen maar ook de inzittenden tot het uiterste. Meer dan een derde van de veertienkoppige bemanning leed aan hoofdpijn en twee teamleden hadden zelfs extra zuurstof nodig. De hybridewagens bleken echter ook een extra troef te hebben. Hun elektromotoren neutraliseerden namelijk het efficiëntieverlagende effect van het zuurstoftekort waarmee de verbrandingsmotoren kampten.

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

Bij aankomst in Bombay gaven de zwaar beladen, tot het uiterste gedreven hybrides een indrukwekkend laag verbruik van 15,5-15,7 l/100 km aan en bevestigden ze dat de Range Rover Hybrid even robuust is als elke andere Land Rover. Een schitterende offroader, klaar om elke uitdaging het hoofd te bieden.




An error occurred creating a component.

Component with schema "Ready To Go Bar" and view "ready-to-go-bar" and title "ready-to-go-bar-silk" and ID "tcm:310-83144".
(Error was "There must be a CTA on the Ready To Go box, component Id tcm:310-83144 is missing a CTA")


Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070


De vermelde cijfers zijn het resultaat van officiële tests door de constructeur conform de wetgeving van de EU. Het werkelijke brandstofverbruik van een wagen kan verschillen van het in de tests behaalde verbruik. De cijfers zijn enkel bedoeld om vergelijkingen mogelijk te maken.