EEN NIEUWE INTERPRETATIE VOOR VANDAAG EN MORGEN
Maak kennis met onze plug-in hybride (PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle) en semi-hybride (MHEV - Mild Hybrid Electric Vehicle) modellen – de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van luxe en capaciteiten van Land Rover.
-
PHEV: PLUG-IN HYBRID ELECTRIC VEHICLE
Een combinatie van een benzinemotor en een elektromotor. Schakel om van puur elektrisch woon-werkverkeer met nul uitstoot naar een mix van benzinemotor en elektrisch vermogen voor een lagere uitstoot tijdens lange ritten. Het opladen van de elektrische kant van uw PHEV kan eenvoudig vanuit huis of op verplaatsing.
-
MHEV: MILD HYBRID ELECTRIC VEHICLE
Opladen is niet nodig. De semi-hybride modellen van Land Rover (MHEV - Mild Hybrid Electric Vehicle) worden ondersteund door een kleine elektromotor, die de efficiëntie en verfijning van de benzine- en dieselmotoren helpen verbeteren dankzij het hergebruiken van de energie die wordt teruggewonnen tijdens het vertragen en het regeneratief remmen.
-
VOLLEDIG ELEKTRISCHE LAND ROVER MODELLEN VANAF 2024
Vanaf 2024 kunt u kiezen voor de eerste van de zes aangekondigde, volledig elektrische Land Rover modellen. Dit is een belangrijke stap in onze visie om vervuiling drastisch terug te dringen en een werkelijk duurzame toekomst te realiseren.
BLIJF ELEKTRISCH RIJDEN ONTDEKKEN
†De EV-actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute. De behaalde actieradius hangt o.m. af van factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de auto en de accu.
††De hier vermelde waarden zijn NEDC-waarden voortkomend uit de officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig geladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. Cijfers m.b.t. brandstof- en energieverbruik, actieradius en CO₂-uitstoot kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de accu. NEDC-cijfers worden gecorreleerd vanuit WLTP-cijfers (nieuwe officiële testcyclus) om de overgang mogelijk te maken. Waarden worden ter informatie opgegeven t.b.v. de taxatie. Juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.
‡De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. Cijfers m.b.t. brandstof- en energieverbruik, actieradius en CO₂-uitstoot kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de accu. Actieradiuswaarden voor voertuigen in elektrische modus (EV) worden bepaald met een productiemodel over een standaardroute.