BROWSER-UPDATE

Wij hebben vastgesteld dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is beveiligd tegen de nieuwste internetrisico's.

Mountain landscape.

ABOVE & BEYOND

Ook in deze tijden staat Land Rover voor u klaar.

Het zijn uitzonderlijke tijden. De overheid heeft speciale maatregelen afgekondigd om de verspreiding van het COVID-19 virus de komende weken af te remmen. Ook bij Land Rover vinden we dat de veiligheid en het welzijn van ons allemaal nu op de eerste plaats komt. Toch kunt u ook onder deze omstandigheden op ons blijven rekenen.

Uw Land Rover verdeler blijft bereikbaar voor al uw dringende vragen rond onderhoud, herstellingen of afleveringen van wagens. Contacteer hem gerust via telefoon of e-mail en check ook zijn website voor eventuele berichten rond actuele dienstverlening. Hij helpt u zo snel mogelijk verder.

Daarnaast blijft de klantendienst van Land Rover Belux bereikbaar op het nummer:

• Tel.: 00800 33 86 70 50 of +32 (0)2 400 76 25
• E-mail: crcbelux@jaguarlandrover.com

We hopen net als u op een snelle normalisatie van de situatie. Ondertussen volgen we alle richtlijnen van de overheid om zo met zijn allen de curve af te vlakken en de risico’s te beperken.

VERANTWOORD TE WERK GAAN – ONZE LAND ROVER ‘SAFE BUSINESS COMMITMENT’

  •  LR_Retailer

    ONS DISTRIBUTIENETWERK

    Ook al zijn onze showrooms opnieuw gesloten, toch kunt u onze concessiehouders nog steeds bereiken zonder bezoek ter plaatse, zowel telefonisch als online. Zo kunnen de meeste van onze concessiehouders afhaal- en leveringsdiensten blijven aanbieden* en zullen zij nieuwe en bestaande orders blijven verwerken.

    Voor meer informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw Land Rover concessiehouder.


    *Met respect voor alle veiligheidsmaatregelen zoals door de Nationale Veiligheidsraad uitgevaardigd.

  • Land Rover dealership.

    ONZE WERKPLAATSEN

    Alle standaard werkzaamheden in onze werkplaatsen mogen nog steeds doorgaan, nl. onderhoud, herstellingen en bandenwissels. Uiteraard moeten daarbij alle door de Nationale Veiligheidsraad uitgevaardigde maatregelen strikt nageleefd worden. Op deze manier willen we elke risico op besmetting vermijden, zowel voor onze medewerkers als voor u. Onze werkprocessen werden hierop afgestemd.

    Als u vragen heeft, neem dan contact op met uw Land Rover concessiehouder of met onze centrale klantendienst.

    Tel.: 00800 33 86 70 50 of +32 (0)2 400 76 25

  • LAND ROVER PROEFRITTEN

    Van zodra de veiligheidsvoorschriften het opnieuw toelaten, zullen onze concessiehouders u uiteraard de gewenste proefrit met veel plezier aanbieden. Aarzel dus niet om nu reeds uw interesse te laten blijken, zodanig dat de concessiehouder van uw keuze u nu reeds kan contacteren om verdere afspraken te maken.

    Daarnaast kan u nog steeds op zoek gaan naar de onmiddellijk beschikbare voertuigen uit onze stock. Specifieke leveringsmodaliteiten zijn mogelijk. Uw concessiehouder informeert u graag verder.

DIENSTVERLENING

  • CONTACTLOZE HAAL- EN BRENGSERVICE

    Beschikbaar bij sommige van onze verdelers*: onze Land Rover haal- en brengservice. Afhankelijk van de aard van de vereiste herstellingswerken, kan u een huurauto ter beschikking gesteld worden. De overhandiging van de sleutels en de huurovereenkomst wordt voorbereid en vindt plaats in snelle uitwisseling met voldoende afstand. Als u uw Land Rover liever bij uw verdeler afzet, kunt u de auto parkeren op de privéparking en de sleutels in de daarvoor bestemde bus achterlaten. U wordt gecontacteerd zodra uw voertuig klaar is. Neem voor meer informatie contact op met uw Land Rover concessiehouder.


    *Gelieve de website van uw verdeler te raadplegen om te weten of hij deze dienst aanbiedt.

  • UW DIGITALE SERVICECONTROLE

    Land Rover digitaliseert elk atelierbezoek* zodat u zorgeloos thuis kunt blijven. Onze Electronic Vehicle Health Check geeft u een handig overzicht, ongeacht de locatie, van welke service nodig is voor uw voertuig. U ontvangt een exact rapport (zo nodig met foto's en video's) en heeft dus de mogelijkheid om direct via mail of telefoon toestemming te geven voor eventuele herstellingen.


    *Beschikbaar bij sommige concessiehouders. Gelieve de website van uw verdeler te raadplegen om te weten of hij deze dienst aanbiedt.

  • ONLINE RESERVERINGSSERVICE

    Boek uw volgende serviceafspraak voor uw Land Rover eenvoudig via het online aanvraagformulier vanuit de website van uw concessiehouder. Voer uw gegevens in en stuur het formulier door. U wordt vervolgens door uw Land Rover verdeler gecontacteerd om de afspraak vast te leggen die u het beste schikt.

ALGEMENE INFORMATIE

  • Land-Rover-interior

    ONTSMETTING VAN DE VOERTUIGEN

    Land Rover Belux en alle Land Rover verdelers houden de laatste COVID-19 informatie nauwlettend in de gaten en volgen alle officiële instructies op. Dit omvat aankondigingen en gedragscodes van de Wereldgezondheidsorganisatie, de Nationale Veiligheidsraad en alle lokale overheidsinstanties. Een onderdeel hiervan is de grondige desinfectie van de voertuigen.

  • Discovery sport

    HET LAATSTE LAND ROVER NIEUWS

    Blijf snel en altijd op de hoogte. Onze Social Media kanalen voorzien u van al het nieuws over ons merk in real time. Gebruik onze verschillende sociale netwerken om met ons in contact te komen en maak uw tijd thuis wat aangenamer.

  • RANGE_18MY_007

    ONZE SPECIALE VOORWAARDEN

    Op dit moment hebben we allemaal meer tijd dan normaal. Een geweldige kans om op uw gemak door ons grote aanbod aan voertuigen te navigeren en de juiste Land Rover voor u te vinden. Ontdek hier onze speciale condities en ons voorraadaanbod.